top of page

Bullshit mentes marketing: Egy következetes márkastratégia fontossága

A marketing minden vállalkozás sikerének kulcsa. Nem csak a termékek és szolgáltatások népszerűsítése, hanem az ügyfelekkel való kommunikáció és a márkaépítés szempontjából is létfontosságú. A következetes márkastratégia határozottan segíthet a fogyasztók lojalitásának elnyerésében és a piaci versenyben való kiemelkedésben.


A következetes márkastratégia értelmét talán a legjobban a márka egységes képének fenntartása írja le. Az egységes márkaidentitás létrehozása azt jelenti, hogy a vállalat azonosító jelei – például a logó, a színséma és a betűtípus – következetesen jelennek meg minden marketing anyagban és kommunikációs csatornán.


A McDonald's egy példa erre. Azonnal felismerhető arany "M" logójuk és jellegzetes piros-fehér színsémájuk világszerte egységes. A dolgozók egyenruhája, az éttermek belső berendezése, sőt, a szlogenjük is ("Szeretnék egyet") egyértelműen a McDonald's márkát képviseli.

Hogyan hozhatunk létre következetes márkastratégiát? Elsősorban a vállalat egyedi értékesítési ajánlatainak hangsúlyozásával. Ezen túlmenően fontos a szolgáltatások és termékek előnyeinek tiszta kommunikálása, valamint a szolgáltatások és termékek pontos meghatározása.


A hosszú távú siker érdekében érdemes beruházni egy következetes márkaidentitás kialakításába. A következetes márkaépítés nem csak növeli a vállalat hitelességét, de erősíti a fogyasztói bizalmat is.


A Boost Hungary, mint vállalkozói közösség, nagy hangsúlyt fektet a márkaépítésre. Tagjaink egymást segítve fejlesztik saját vállalkozásaikat, és együtt tanulják meg a sikerhez vezető út kulcselemeit a szervezett eseményeken, képzéseken és workshopokon. A marketing és a márkastratégia éppúgy része ennek, mint a tapasztalatok megosztása és a kapcsolatépítés.


Mi. Együtt. Fejlődünk.



bottom of page