top of page

Miért ne hagyatkozzunk kizárólag a szóbeszéd alapú marketingre?

A szóbeszéd alapú marketing, vagy más néven "Word-of-Mouth" marketing a vásárlók közötti ajánlásokon alapul. Meghatározó szerepe van sok üzletben, de a mai digitális világban önmagában nem elegendő.

Gondoljunk csak a Kodak példájára, amely sokáig a fényképezés szinonimája volt. A Kodak hírnevét a szóbeszéd alapú marketingnek köszönhette, hiszen szinte mindenki tudta, hogy ha minőségi fényképezőgépet akar, akkor Kodakot kell vennie. Azonban a digitális forradalom idején a Kodak nem alkalmazta időben a változó piaci trendekhez igazodó marketingstratégiákat, ami a cég hanyatlásához vezetett.


A Kodak esete azt mutatja, hogy nem szabad teljesen a szóbeszédre támaszkodnunk. Ha kizárólag erre hagyatkozunk, előfordulhat, hogy elfogynak a potenciális ügyfelek, vagy éppen bevételi problémáink támadnak.


Éppen ezért ajánlatos más marketingstratégiákat is alkalmaznunk. Az online hirdetések, a tartalommarketing, a közösségi média marketing, az e-mail marketing és még számtalan más lehetőség áll rendelkezésünkre. Ne felejtsük el, hogy a marketingstratégiák diverzifikálása elengedhetetlen a folyamatos ügyfélszerzéshez és az üzleti növekedéshez. Ne hagyatkozzunk kizárólag a szóbeszéd marketingre!


A Boost Hungary vállalkozói közösség tagjaként nem vagyunk egyedül ezen a felfedezőúton. Itt segítünk egymásnak, hogy fejlesszük vállalkozásainkat, megosztjuk tapasztalatainkat, építjük kapcsolatainkat, és elsajátítjuk a sikerhez vezető út legfontosabb elemeit. Mindemellett rendszeresen szervezünk eseményeket, tréningeket és workshopokat, ahol számtalan marketingstratégia alkalmazását is megismerhetjük.


Mi. Együtt. Fejlődünk.


bottom of page