top of page

Kis cél, kis kudarc

Vállalkozóként könnyen beleeshetünk abba a csapdába, hogy minden ügyfelünk összes felmerülő problémáját és igényét egyedül szeretnénk megoldani, kielégíteni. Azt szeretnénk, ha vállalkozásunk a szolgáltatások és termékek széles skáláját kínálná, és a lehető legtöbb ügyfelet ki tudnánk szolgálni. Ez a megközelítés azonban valójában többet árthat, mint használ.

Az üzleti életben fontos megjegyezni a mondást, miszerint „kis cél, kis kudarc”. Ahelyett, hogy megpróbálnánk minden szakma mestere lenni, jobb, ha egy adott szakterületre vagy földrajzi területre összpontosítunk. Ha egy kisebb szegmenst célzunk meg, azáltal nagy hallá válhatunk a kis tóban, vagyis uralhatjuk azt a piacot.

Üzletünk egy-egy aspektusát fejlesztve szakértővé válhatunk az adott területen, és az adott szolgáltatás vagy termék fő forrásává alakulhatunk. Ez nemcsak abban segít, hogy kitűnjünk versenytársaink közül, hanem megkönnyíti a vállalati marketingterv megvalósítását és a vállalkozás népszerűsítését is.

A Boostnál hiszünk a kapcsolatok kiépítésének erejében, valamint a növekedés és a siker lehetőségeinek megteremtésében. Ha egy adott piaci résre fókuszálunk, akkor ezen a szegmensen belül hasonlóan gondolkodó egyénekkel és vállalkozásokkal léphetünk kapcsolatba, és bővíthetjük hálózatunkat.

Fontos megjegyezni, hogy ez nem azt jelenti, hogy a szakértelmünkön kívül más lehetőségek ne merülnének fel. Azonban ha az időnket és energiánkat az üzleti tevékenységünk egy bizonyos aspektusára összpontosítjuk, fenntartható és sikeres üzleti modellt hozhatunk létre.

A kapcsolatépítés és a lehetőségek megteremtése mellett a Boost az egész életen át tartó tanulást, és a felelősségteljes, őszinte üzleti magatartást is értékeli. Ha egy kisebb piaci részre összpontosítunk, akkor folyamatosan tanulhatunk és fejlődhetünk az adott területen, és úgy folytathatjuk üzleti tevékenységünket, hogy közben figyelembe vesszük mások érdekeit.

Röviden: ne próbáljunk meg mindenki számára a legjobb lehetőség lenni. Ehelyett kisebb célt tűzzünk ki, és váljunk annak az adott területnek a szakértővéjé. Ezáltal egy fenntartható és sikeres vállalkozást hozhatunk létre, miközben értékes kapcsolatokat építhetünk és bővíthetjük hálózatunkat. Csatlakozz a Boost csapatához, és tudj meg még többet arról, hogy hogyan fókuszálj egy adott piaci szegmensre, és hogyan alakítsd azt sikeres vállalkozássá!

Mi. Együtt. Fejlődünk.



bottom of page