top of page

Hogyan fejleszd építőipari vállalkozásod a Facebook segítségével?

Az építőiparban, mint minden más ágazatban, a marketing kulcsfontosságú cégünk sikeréhez. A közösségi média, különösen a Facebook jelentősen növelheti vállalkozásunk láthatóságát és elérhetőségét.


Természetesen mindenki maga dönti el, hogy szeretné-e használni a Facebookot, vagy más közösségi médiát. Ez a cikk csupán felvilágosítást ad arról, hogyha szeretnéd ezeket az eszközöket használni, akkor szerintünk mi az egyik legjobb megközelítési mód ehhez. Ebben a cikkben lévő tippek segíthetnek, hogy a lehető legjobban kihasználd a Facebook által nyújtott lehetőségeket az építőipari vállalkozásod fejlesztésére és sikeresebbé tételére.


Az építőipari vállalkozások számára a Facebook nagyszerű eszköz lehet a marketing, a leadgenerálás, és az értékesítés növelése terén. A vállalkozók kihasználhatják a közösségi média előnyeit, hogy minél több emberhez érjenek el munkájuk kapcsán, és így több megrendelésre tegyenek szert. A Facebookon való jelenlét segíthet a vállalkozásoknak a helyi ügyfelek megtalálásában, és erősítheti a vállalkozás jelenlétét a közösségben.


A vállalkozóknak mind személyes profillal, mind üzleti fiókkal érdemes jelen lenni a Facebookon, hogy a legtöbbet hozhassák ki a platformból. A Facebook Live videók, mint a kulisszák mögötti tartalmak és a hasonló munkákat bemutató online videók segíthetnek a vállalkozásoknak abban, hogy több érdeklődőhöz, ezáltal több értékesítéshez jussanak.



  1. Használd a Facebookot személyes profilként: Az üzleti és magánéleted is összefonódik, ezért használd bátran a Facebookot is arra, hogy bemutasd magad és a vállalkozásodat. Az emberek szeretik tudni, hogy milyen személy áll egy-egy vállalkozás mögött, ezért nyugodtan mutasd meg, hogy ki vagy és mi a célod.

  2. Hozz létre egy üzleti oldalt: Ez segít az ügyfeleknek elérni hozzád, és tájékozódni a szolgáltatásaidról. Egy vállalati oldal hasznos lehet portfóliód megosztásához, referenciaprojektek bemutatásához és a kapcsolatfelvételhez is.

  3. Használj Facebook hirdetéseket: A Facebook hirdetések lehetővé teszik, hogy elérd az építőipari szolgáltatások iránt érdeklődő embereket, és személyre szabott hirdetéseket jeleníts meg számukra.

  4. Használd a Facebook Live-ot: A Facebook Live egy nagyszerű eszköz, amellyel bemutathatod a vállalkozásodat és a munkádat. Ha mondjuk éppen egy építkezésen dolgozol, készíthetsz élő közvetítést róla, ahol bemutatod a munkafolyamatokat és közben megválaszolhatod az érdeklődők kérdéseit.

A közösségi média marketing segítségével növelheted az ismertségedet, több leadet és megrendelést szerezhetsz, valamint közelebb kerülhetsz az ügyfeleidhez. Az egyik legfontosabb dolog, amit tehetsz, hogy ötvözöd a személyes és üzleti oldalad, hogy potenciális ügyfeleid láthassák a valódi, hétköznapi éned és azt, hogy milyen munkát végzel.


Emellett ne felejts el rendszeresen bejelentkezni egy-egy Facebook Live-val, és ossz meg minél több érdekes tartalmat, hogy az emberek megismerjék a munkáid, és hogy mennyire szakértője vagy az adott területnek. Ha további segítségre van szükséged, csatlakozz csoportunkhoz. A Boost Budapestnél dedikált coach segít fejlődni és jobb értékesítővé válni. Látogass el hozzánk!

Mi. Együtt. Fejlődünk.

bottom of page