A globális egészségügyi válság, az orosz-ukrán háború és a pénzügyi kihívások körülményei között az egyik legfontosabb dolog, amit egy kis- és középvállalkozás tehet a siker fenntartása érdekében, az eladásai növelése. A recesszió kezdete óta sok vállalkozó kérdezte tőlünk azt, hogy hogyan tudja fenntartani a vállalkozását és kilépni a gazdasági válság másik oldaláról. Az alábbi 7 tipp segíthet az eladások növelésében és a vállalkozása fenntartásában:
Fókuszáljon az ügyfelekre
Folyamatosan fejlessze a termékeit és szolgáltatásait
Használjon marketingtechnikákat a célközönség megszerzésére
Társuljon együttműködő partnerekkel
Kínáljon kedvezményeket és promóciókat
Fejlessze a fizetési lehetőségeket
Összpontosítson a fenntarthatóságra
Fontos, hogy a vállalkozó lehetővé tegye az ügyfelei számára azt, hogy tovább ajánlják a szolgáltatásait, miközben szem előtt tartják az ügyfelek és az integritás érdekeit is. Az ügyfelek az egészségügyi válság alatt is a kis- és középvállalkozások felé fordulnak, hogy minőségi termékeket és szolgáltatásokat kapjanak. A fenti tippek segíthetnek a célközönség megszerzésében, a termékek fejlesztésében, az együttműködő partnerekkel való társulásban, a kedvezmények és promóciók kínálatában, a fizetési lehetőségek fejlesztésében és a fenntarthatóságon való összpontosításban.
A vállalkozók számára elengedhetetlen az ügyfél-elégedettség figyelembevétele, a jó ügyfél-kapcsolatok kialakítása és fenntartása. Az ügyfelek visszajelzéseinek meghallgatása és a visszajelzésekre adott válaszok nyomon követése segíthet a vállalkozás fejlesztésében. Az ügyfeleknek nyújtott megbízható és magas színvonalú szolgáltatás elérése érdekében fontos, hogy a vállalkozás folyamatosan javítsa üzleti folyamatait, beleértve a szállítási, raktározási és fizetési folyamatokat is. A fenntarthatósági célok eléréséhez és az ügyfelek bizalmának megtartásához fontos, hogy a vállalkozás etikus és felelős döntéseket hozzon, amelyek a környezetre és a társadalomra is pozitív hatást gyakorolnak.
A Boost-tagság egyik legnagyobb előnye az, hogy a vállalkozók, és általuk az ügyfeleik is, a legkülönfélébb szolgáltatásokat, termékeket kínáló Boost-tagsággal rendelkező vállalkozások közül tudnak válogatni, melyeket tovább tudnak ajánlani a saját ügyfeleiknek is. Célunk az, hogy a Boost-tagság egyet jelentsen a magas színvonallal, minőséggel, fenntarthatósággal, melyhez szükséges a tagságot alkotó vállalkozások együttműködése is.
Mi. Együtt. Fejlődünk.
Comments