top of page

5 tipp a sikeres vásárlói visszajelzések kérésekor

A vásárlói visszajelzések kétségkívül fontosak egy vállalat sikerének érdekében, hiszen ezek kapcsán válik lehetővé a termékek, folyamatok vagy akár a munkatársak fejlesztése is. Általánosságban elmondható, hogy az adott cég felé elkötelezett ügyfelek gyakrabban vásárolnak és többet is költenek, ezért fontos, hogy figyeljünk a véleményükre. A visszajelzések gyűjtése azonban komoly kihívást jelenthet. Mikor kérjünk visszajelzést? Mindenképpen érdemes a vásárlás után, a szolgáltatás vagy a termék használata közben, illetve akár közvetlenül a vásárlás előtt is visszajelzést kérnünk. Az összegyűjtött információkat később a megfelelő programok segítségével lehet kezelni és kiértékelni.

És hogy hogyan érdemes egyáltalán hozzáfogni?


  1. Teremts barátságos környezetet! Az ügyfeleknek érezniük kell, hogy a véleményük fontos a számodra. Biztosíts lehetőséget arra, hogy kérdezhessenek és megbeszélhessék a kapott választ.

  2. Válaszd ki a megfelelő alkalmat! Ha a vásárlás előtt vagy után kéred a visszajelzést, a vásárlók többnyire jobban érzik magukat.

  3. Beérkező levelek kapcsán is kérhetsz visszajelzést! Nagyszerű alkalom a visszajelzés kérésére az is, amikor ügyfeleid írásban keresnek meg téged. Kérdezd meg őket, hogy mit gondolnak a szolgáltatásodról!

  4. Használd a közösségi médiát! Megkérheted ügyfeleidet, hogy amennyiben elégedettek az általad kínált szolgáltatásokkal és úgy látják, hogy másoknak is hasznára válhat, írjanak róla a közösségi média felületén is.

  5. Ajánlj alternatív lehetőségeket a visszajelzés adására! Az ügyfeleknek könnyebb visszajelzést adniuk, ha lehetőségük van megválasztani, mikor szeretnék ezt megtenni. Így egyszerűen akkor adhatnak visszajelzést, amikor idejük van rá.


A Boost és más vállalkozások ismerete segíthet abban, hogy a visszajelzések gyűjtése során jobban megértsd a piaci igényeket, a versenytársak erősségeit és gyengeségeit, valamint az ügyfelek elvárásait. Ezek az információk aztán segíthetnek a visszajelzések hatékonyabb kezelésében, a piaci igényeknek megfelelő termékek kialakításában és a versenytársakkal való versenyképesség javításában. A visszajelzések fejlesztésekre való alkalmazása pedig a vállalkozás jövőjét szolgálhatja. Mi a Boostban folyamatosan tanulunk és fejlődünk, segítjük egymást tapasztalataink megosztásával.


Mi. Együtt. Fejlődünk.

bottom of page