top of page

4 Tipp: Értékesítettem egy munkát... hogyan tovább?

Az értékesítés egyik legizgalmasabb része, amikor eladjuk a munkánkat, vagyis megszerzünk egy új ügyfelet. De mi történik az eladás után? Mit kell tennünk ahhoz, hogy biztosak legyünk benne, hogy a projekt sikeresen lezajlik és az ügyfél elégedett lesz az eredménnyel? A következő négy tipp segít abban, hogy jól kezeld ezt a folyamatot.


1. Rögzítsd az ügyfél adatait és a számlázási információkat közvetlenül a szerződésen. Még a projekt megkezdése előtt győződj meg róla, hogy minden adat megfelelően a rendelkezésedre áll, hogy később ez ne okozzon semmiféle kellemetlenséget.

2. Vidd be az adatokat az általad használt CRM (ügyfélkapcsolat kezelő) programba, és írj be mindent, amiről szóesett, hogy később is visszakereshető legyen. Ezáltal elkerülhetjük, hogy bármilyen apróságról is megfeledkezzünk. Ennek a rendszernek a használatával könnyen nyomon követhetjük az ügyfelekkel folytatott kommunikációt és a projekt előrehaladását.

3. Ne hagyd abba a kommunikációt, rendszeresen tájékoztasd az ügyfelet arról, hogyan halad a munka. Megtörtént az anyagok megrendelése, a munka elvégzése felkerült a naptárba, és így tovább. Az ügyfelek szeretik tudni, hogy mikor mi történik. Ez bizalomkeltő és megnyugtató számukra, ezért ajánlott fenntartani a kommunikációt.

4. Küldj online tartalmakat, például hasonló munkákról szóló cikkeket vagy videókat, amelyekben leírod a munka fázisait, vagy azt, hogy az ügyfélnek hogyan kell felkészülnie az előttünk álló munkára. Ez egy jó módja annak, hogy fenntartsd a kapcsolatot az ügyféllel, és megmutasd neki, hogy folyamatosan dolgozol a munka elvégzésén. Ezen felül ez segíthet az ügyfélnek megérteni, hogy mire számíthat a munka során. Például, ha festővállalkozó vagy, és küldesz egy videót arról, hogyan kell tisztán tartani a falakat, vagy egy cikket arról, hogyan lehet a legjobban előkészíteni a felületet a festés előtt, ez segíthet az ügyfélnek a projekt sikerének maximálásában. Emellett ezek a tartalmak azt is jelzik az ügyfélnek, hogy számodra nagyon fontos az elvégzett munka minősége és megítélése, ami pedig pozitívan fog hatni az ügyfél elégedettségére.

Az értékesítés egy dinamikus folyamat, amely állandóan változik és fejlődik. A Boost Budapest csoportban hétről hétre dedikált coach segít a tagoknak, hogy fejlődjenek, és jobb értékesítővé váljanak. A Boostnál hasonló gondolkodású vállalkozókkal találkozhatsz. Lehetőségetek van tapasztalatokat, ötleteket cserélni, és ezáltal megkaphatod azt a támogatást is, amire szükséged van ahhoz, hogy sikeres legyél az értékesítésben. Ha szeretnéd elsajátítani az értékesítési folyamat legújabb trendjeit, és fejleszteni az értékesítési készségeidet, akkor a Boost Budapest a te helyed. Gyere és csatlakozz hozzánk, hogy teljes mértékben kiaknázd a vállalkozásodban rejlő lehetőségeket!


Mi. Együtt. Fejlődünk.

bottom of page