Újabb hét, újabb Boost találkozó!
A legutóbbi alkalommal élménybeszámolót tartottunk tagtársainknak a Finnországban töltött élményeinkről.
A Boost egy új üzleti koncepció, amelyet 2020 végén alapított tíz finn üzletember, összekapcsolva a hálózatépítést, az üzleti képzéseket és az ajánlásokból származó jutalmakat, hogy segítsék a tagok fejlődését, értéket hozzanak a cégeikbe és tudatosan törekedjenek a boldogabb életre. Ennek a koncepciónak a szülőhazájába, Finnoszágba látogatott el a Boost Budapest vezetősége. Ez egy külünleges alkalom volt, hiszem most tartották Espooban a Boost Big traininget, melyen több, mint 60 tag vett részt.
Nézzük milyen előadásokat hallgathattunk meg:
1. Első előadóként a magyar delegáció tagjai kaptak szót. Mikael Denut és Ungvári Márk mutatta be az általuk fejlesztett applikációt, melyben minden tag könnyedén követheti többek között a találkozóit, ajánlásait, bevételeit. Az új fejlesztést nagy érdeklődéssel fogadták finn tagtársaink. Mindenki azonnal belevetette magát az alkalmazás kipróbálásába.
2. Ezt követően Maiju Rihtniemi Lakimies, ( OTM Rihtniemi LawOy Jogász, OTM Rihtniemi Law Oy ) a finn jogi dokumentumokról tartott előadást a vállalkozók és magánszemélyek vonatkozásában. Szó esett többek között a:
házasságról
élettársi közösségről
végrendeletről
meghatalmazásról
Végső konklúzióként Maiju kiemelte, hogy talán az a legfontosabb üzenet a jövőre nézve, hogy mindig legyen "B" tervünk, hiszen bármi történhet velünk. Legyen aki tovább tudja vinni az ügyeinket, mind a magán, mind pedig az üzleti életben.
3. Justus Nymann harmadik előadóként arról beszélt, hogy hogyan hozzunk létre egy produktív, szárnyaló gépezetet a közösségi médiából? Hogyan érjük el, hogy minnél több, megfelelő érdeklődő legyen a termékünk és szolgáltatásunk iránt, és ők akarjanak is vásárolni tőlünk. A fentieken kívül adott néhány érdekes, ám de hasznos tippet:
frissítsd a profilképedet és a háttérképet (30-90 naponta)
legyél speciális csoportok tagja Pl:networking közösségek stb...
24 órán belül reagálj az érdeklődőidnek
a hirdetés közzététele után ne nyúlj hozzá legalább 1 hétig, vagy amíg el nem ért legalább 5000 embert –ezek után tudod mérni a hirdetés sikerességét
Zárszóként annyit mondott Justus, amit talán érdemes megfogadnunk, hogy a "Marketing olyan, minrt a testmozgás: a jelentős eredményhez idő kell és sok ismétlés".
4. Auli Malimaa-ról azt érdemes tudni, hogy ő egy boldogság tanácsadó.
Előadásában a túlélési ösztönökrőlbeszélt modern környezetekben. Beszélt többek között arról, hogy hogyan hatnak ránk az ösztöneink: az életfenntartás, a vonzás és a szociális ösztön és , hogy mehetnek ennek a munkahelyi vetületei.
5. Végezetül Tarmo Harlevi zárta az előadók sorát, aki az applikáció fontosságáról beszélt, valamint felhívta a figyelmet, hogy a Boost Akadémia kiemelt jelentőségére. Fontos tanácsot adott mindenkinek. Mi vállalkozók gyakran találkozunk nehéz, megoldhatatlannak tűnő helyzetekkel. Tarmo erre utalva azt javasolta, hogy ne add fel, fejlesszd magad és növekedj!
Hasznos tapasztalás volt számunkra a tréning, hiszen egyrészt megismerkedhettünk finn vállalkozókkal, továbbá részesei lehettünk annak a szellemiségnek, amit a Boost Finland hozott Magyarországra! Ezt az értéket azúton is köszönjük!
MI. EGYÜTT. FEJLŐDÜNK.
Comments