top of page

A sikeres vállalkozás kulcsa: BULLSHIT MENTES MARKETING - Építsd erős brandet, tűnj ki a tömegből!


A következőkben bemutatjuk, hogyan építhetsz ki egy hatékony marketingkommunikációs tervet, és mely eszközöket érdemes felhasználni a siker érdekében. Ezeke a hasznos információkat Mikael Denut osztotta meg velünk a Boost workshop keretein belül.


Boolshit mentes marketing. Hogyan is képzeljük el mindendezt?

  • Első körben írd össze, hogy mit szeretnél megvalósítani, és azt milyen marketing eszközökkel?

A cél az, hogy folyamatosan és következetesen kommunikáljunk a potenciális ügyfelekkel. Ehhez fontos, hogy hatékony marketing eszközöket használjunk, mint például a blog, a Facebook, az Instagram, a LinkedIn és a TikTok. Az egyes platformokat úgy válasszuk ki, hogy azok a legnagyobb hatást gyakorolják a célközönségre.

  • Készítsünk ütemtervet.

Az ütemtervet a számunkra megfelelő ritmusban alakítsuk ki, (napi, heti, havi, éves) és ennek megfelelően tartalmazzon napi, heti, havi vagy éves tevékenységeket.

  1. Napi-heti szinten posztokat vagy cikkeket készíthetünk, amelyek bemutatják, hogy miben vagyunk kiemelkedőek és hogyan segíthet a termékünk, vagy a szolgáltatásunk az embereknek.

  2. Havi alapon koncentrálhatunk speciális témákra vagy kampányokra, míg éves szinten nagyobb eseményeket vagy promóciókat tervezhetünk.

  • A feladatokat a cég méretétől függően delegálhatjuk. Ha egy kisebb vállalkozásról van szó, a vállalkozás tulajdonosa és egyben irányítója is te magad vagy. Te vagy az a személy, aki a legjobban ismeri a tevékenységet, ezáltal te tudsz a vállalkozásod leghitelesebb képviselője lenni. Bármenniyre is jól felkészült vagy szakmailag, nagyon fontos, hogy közérthetően kommunikálj, hogy mindenki megértse, mit csinálsz és , hogy az neki miért jó és hasznos.

Nem elegendő, ha csak passzívan várjuk az ügyfeleket vagy az ajánlásokat. Ez egy alapvető hiba. Az ajánlások egyszer elfogynak és akkor ott találod magadat ügyfelek nélkül. Ugye te sem szeretnéd ezt?!


Mit tehetsz ellene?


Építs egy kiemelkedő, felismerhető brandet! Ennek kialakítása érdekében szükséged lehet weboldalra, névjegykártyára, egységes munkaruhára vagy akár céges autóra. Ezek mind segítenek abban, hogy megmutasd, hogy komolyan gondolod a vállalkozásodat, és minőségi szolgáltatást nyújtasz.


Fontos, hogy kiemelkedj a tömegből, legyél a nagy hal egy kis tóban. Készíts egyedi és érdekes tartalmakat, amelyek bemutatják, hogy mivel foglalkozol, és hogyan segíthetsz az embereknek.


Ne hanyagold el a networking lehetőségeit sem, beszélj emberekkel, ossz szórólapokat, és légy nyitott a kapcsolatépítésre. Az online világ ellenére a mai napig a legértékesebb kapcsolatok a személyes kapcsolatok! Ezt sose feledd!


A marketing soha nem állhat meg, még akkor sem, ha már a vállalkozásod bevételt termel. Folyamatosan építsd a jelenlétet és tartsd fenn a kommunikációt. Kövesd nyomon a leadeket, rögzítsd a kapott információkat, és használd a weboldaladat a marketinged központjaként. Ne félj több kommunikációs csatornát használni., sőt...


Végül, legyél közvetlen és oktassd az embereket. Beszélj az ügyfelekkel, kommunikálj velük közérthető módon, és segíts nekik megérteni, hogyan tudsz nekik segíteni. Ha a vállalkozásod már növekszik, engedd, hogy a dolgozóid is részt vegyenek a marketingtevékenységekben. Ez növeli az ő elkötelezettségüket is, és nem mellesleg neked is segít, hiszen máris delegáltál egy feladatot.


Tehát, bármilyen méretű is a vállalkozásod, folyamatosan dolgozz a marketingkommunikáción, és építs egy erős brandet. Csak így tudod elérni, hogy az ügyfelek mindig rád találjanak és elégedettek legyenek a termékeddel/ szolgáltatásaiddal.


Összegezve ahhoz, hogy vállalkozásunk sikeres legyen, elengedhetetlen, hogy hatékony marketingstratégiát alkalmazzunk. Az egyre növekvő versenyben kiemelkedni és elérni a célközönségünket rendkívül fontos. A bullshit-mentes marketing, amely közvetlen, közérthető és folyamatosan jelen van, segít nekünk abban, hogy felépítsük az üzletünk erős alapjait. Ne féljünk kihasználni az online és offline eszközöket, és legyünk elkötelezettek a vállalkozásunk sikerében. Úgy vélem, hogy minél nagyobb odafigyelést fordítunk a marketingre, annál több lehetőség és ügyfél talál meg bennünket. Bátorítunk arra minden vállalkozót, hogy merjenek marketingelni és építsék fel saját egyedi brandjüket a hosszú távú siker elérése érdekében. Induljunk el ezen az izgalmas úton!


Workshopjaink alkalmával a Boost Hungary vállalkozói ilyen és ehehz hasonló izgalmas és értékes tudásra tehetnek szert! Gyere és csatlakozz ehhez a közösséghez!


Mi. Együtt. Fejlődünk!

Commenti

Valutazione 0 stelle su 5.
Non ci sono ancora valutazioni

Aggiungi una valutazione
bottom of page